Preguntes freqüents
Publicar esdeveniments és de franc. L'única despesa que tindràs serà un 3% en concepte de les despeses de gestió.
Paguem el total recaptat just a la finalització de l'esdeveniment. Si necessites tenir els diners del recaptat abans que l'esdeveniment es dugui a terme, pregunta'ns abans de crear el teu esdeveniment per explicar-te les opcions que tenim.
Contacta amb nosaltres per donar-te d'alta com a usuari i et facilitarem les claus al teu panell de gestió. Pots contactar a través del formulari de contacte del següent enllaç.
Les entrades s'envien a l'usuari en format pdf i en format mòbil. Aquestes porten un codi QR per ser validades a través de l'aplicatiu webapp de ticketing.cat, i per això tens la seguretat total que no es poden duplicar. L'aplicatiu no requereix cap instal·lació per fer el control d'accés a l'esdeveniment, simplement a través de l'usuari administrador que et facilitarem.
Sí, la plataforma de gestió d'entrades Ticketing.cat permet la generació de codis de descompte. Aquest descompte pot ser tant d'un percentatge com d'un valor concret. També podràs configurar el seu nombre d'usos així com la data d'inici i final de la validesa del codi.
La cancel·lació de l'esdeveniment és decisió i responsabilitat exclusiva de l'Organitzador. La plataforma de gestió Ticketing.cat ofereix a l'Organització els serveis i els mitjans necessaris per dur a terme les devolucions als usuaris.
La plataforma de gestió d'entrades Ticketing.cat permet pagaments a través de la xarxa Redsys i pagaments amb Bizum
Treballem amb el banc BANC SABADELL, que connecta amb REDSYS qui proporciona una passarel·la de pagament 100% segura (TPV virtual).
Acceptem pagaments amb VISA, VISA ELECTRON, MASTERCARD, AMERICAN EXPRESS i MAESTRO per a Espanya.